Зараз у світі існує понад 100 мережевих компаній. Вони продають харчові добавки, косметику, побутову хімію, домашню техніку. У 2018 році продажі мережевої продукції, згідно з рейтингом спеціалізованого журналу Direct selling news (DSN) за 2019 рік, перевищили 190 мільярдів доларів (11,7 трлн рублів).
- DTF-друк у Києві: якісне нанесення дизайну на одяг і текстиль
- DroneHub відкриває доступ до професійного обладнання для відеозйомки з дронів
- Покерні столи для клубів і казино: як обрати і не прогадати
- Осушители воздуха: комфорт и здоровье в вашем доме
- Чому робота стоячи — це не мода, а необхідність сучасного офісу
- Автоматизація торгівлі: як програмне забезпечення змінює сучасний бізнес
- UKR PARTS — надежный выбор для тех, кто хочет купить моторное масло Zic в Украине
- Acnemy: Пока, акне! Выбираем некомедогенную косметику
- Пам’ятник під замовлення: чи варто платити більше?
- Гаджети, що підкреслюють стиль: аксесуари для смартфонів на NeedOriginal.com
- Ножи для агротехники от «Харвест Агро Груп»: когда каждая деталь играет роль
- Рейтинг капперов: что это такое
- Самокат вместо гаджета: как Globber помогает детям быть активными
- Идеальные коврики в машину: комфорт, защита и стиль с бесплатной доставкой
- Утеплювачі основа енергоефективного будинку та комфортного мікроклімату