Categories: Цікаво

Як розрахувати рекламний бюджет?

Розмір бюджету на рекламу становить узгоджену частку від обсягу продажів або прибутку за минулий період (тиждень, місяць, квартал). Наприклад, для споживчої продукції сума витрат на онлайн-просування становить близько 15-30% від обсягу продажів, а для промислових товарів – приблизно 1,5-3%).

Як розрахувати рекламний бюджет на таргет

  1. Покази=охоплення×частота
  2. Кліки=покази×CTR/100%
  3. ЦД=кліки×конверсія/100%
  4. бюджет = кількість показів×CPM/1000.
  5. бюджет = кількість кліків×CPC.
  6. CPA=сума витрат на рекламу/число цільових дій
  7. денний бюджет = загальний бюджет / число днів

Jun 16, 2022

За залишковим принципом – на рекламу виділяють суму, яка залишилася після покриття всіх витрат і відрахування коштів до резервного фонду компанії. Зіставлення з конкретним завданням – відділ маркетингу встановлює конкретне завдання, яке має виконати реклама, і розраховує під нього бюджет.

admin

Recent Posts

Фігурки для декору і сучасний інтер’єр – акценти, що змінюють простір

Фігурки для декору і сучасний інтер’єр – акценти, що змінюють простір У світі оформлення житлових…

4 дні ago

Терминалы сбора данных: эффективность и автоматизация бизнеса

Современный бизнес невозможно представить без технологий, которые ускоряют процессы и снижают вероятность ошибок. Одним из…

6 днів ago

Кузовные запчасти: как правильно восстановить автомобиль

Внешний облик автомобиля — это его визитная карточка. Но даже самый аккуратный водитель не застрахован…

2 тижні ago

Пробирки для крови: что нужно знать?

Забор крови — одна из самых распространённых медицинских процедур, требующая правильных инструментов для точной диагностики.…

4 тижні ago

Кюретаж десен: ключ к здоровой улыбке без боли

Кровоточивость десен при чистке зубов, неприятный запах изо рта, подвижность зубов — эти симптомы знакомы…

4 тижні ago

Печать на футболках, одежде и текстиле, с логотипом на заказ, мерч от Futbolok.net.ua

Брендированная одежда давно перестала быть простым элементом корпоративного дресс-кода. Здесь мы имеем дело с мощным…

4 тижні ago